Szkolenia sprzedażowe – TELESPRZEDAŻ

telesprzedaż22

Szkolenia sprzedażowe to temat, który jest dość istotny, pracodawcy chętnie korzystają z nowych ofert szkoleniowych i poszerzają wiedzę i umiejętności swoich sprzedawców. Dobry sprzedawca to podstawa firmy, dlatego tak ważne jest aby miał odpowiednią wiedzę.

Stanowiska sprzedawcy często nieznacznie jednak różnią się od siebie. Oczywiście pierwszy element to branża, w której się pracuje, sprzedawca musi znać podstawy tej branży aby mógł odpowiedzieć na wszelkie pytania nurtujące klienta. Druga część to sama sprzedaż, pracownik powinien wiedzieć jak się zachowywać, co mówić, w jaki sposób zainteresować klienta lub zachęcić go do zakupienia konkretnych produktów.

W tym poście skupimy się na szkoleniu jakim jest TELESPRZEDAŻ, jeżeli zatrudniamy osoby odpowiedzialne za konkretną dziedzinę sprzedaży warto wybrać szkolenia, które skupiają się na tej dziedzinie, sprzedaż to pojęcie bardzo szerokie i jeżeli mamy możliwość wybierzmy konkretny obszar.

Czego można dowiedzieć się na szkoleniu z TELESPRZEDAŻY? Zacznijmy od tego, że kontakt z klientem przy pomocy urządzenia jakim jest telefon nie jest prosty, nie widzimy osoby, z którą rozmawiamy i możemy jedynie domyślać się jakie są jej odczucia, dlatego też TELESPRZEDAŻ wymaga wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych. Możemy wyróżnić dwa rodzaje telemarketingu – telemarketing pasywny czyli przychodzące połączenia – tak zwana obsługa klienta oraz telemarketing aktywny czyli połączenia wychodzące – sprzedaż. W zależności od potrzeb zdecydować można się na konkretne szkolenie dla pracownika obsługi lub pracownika, który zajmować ma się jedynie sprzedażą. Warto wybrać odpowiednie szkolenia dla swoich pracowników, pamiętajmy to dzięki nim osiągamy sukcesy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>